دستگاه کنترل دسترسی با سنسور اثر انگشت

___________________________________________________________________

ما آخرین پیشرفت­ها و کاربردهای تکنولوژی بیومتریک و تکنولوژی RFID (شناسایی از طریق امواج رادیویی) را ارائه می دهیم.

 دو برنده اصلی برای تکنولوژی بیومتریک وجود دارد : یکی دقت و دیگری کاربر پسند بودن. عامل دقت را می­توان به دو بخش دیگر تقسیم نمود : یکی ملاحظات امنیتی و دیگری صحت گزارش­ دهی. اگر وظیفه سیستم کنترل ‌دسترسی این باشد که مجاز بودن افراد برای ورود به جایی را بررسی کند، آنگاه تنها یک ابزار بیومتریک می­تواند به درستی این کار را انجام دهد. همین نکته باعث شده تا هنگامی که به امنیت بالا در سیستم­ های کنترل دسترسی نیاز است، تکنولوژی­ های بیومتریک بیش از پیش مورد توجه باشند. همچنین کار با تکنولوژی ­های بیومتریک برای کاربر بسیار آسان است. اگرچه هزینه­ استفاده از کارت‌ها بسیار پایین بوده و کاهش شدید قیمت‌ها در سال‌های اخیر، حجم سرمایه‌گذاری‌های لازم برای خرید کارت را کم کرده است، مزیت اصلی حذف آن­ها­ کاهش حجم کارهای مدیریتی می ­باشد. به عنوان مثال یک کارت یا کلید گمشده باید دوباره توسط یک اپراتور ثبت و جایگزین شود و انجام این کار به ظاهر ساده، مستلزم هزینه­ های ناشی از زمانی است که فرد برای این کار صرف می­ کند. زمانی که این عوامل با هم در نظر گرفته می­ شوند، مشخص است که استفاده از سیستم کارت یا کلید بسیار هزینه­ بر است. در حالی که دست­ها دزدیده، گم و یا فراموش نمی‌شوند. آن­ها هم­چنین کهنه و فرسوده نمی‌شوند و نیاز به جایگزینی نیز ندارند.

به علاوه، مدیریت و نیز به ­کارگیری و نگهداری بیومتریک­ ها بسیار ساده است. در بسیاری از موارد، جایگزینی کارت­خوان‌ها با دستگاه‌های بیومتریکی بـه سادگی یک فرآیند قطع و وصل کردن و سپس راه‌اندازی دستگاه جدید است. هـم­چنین در سیستم­ های بیومتریکی می­توان روش های شناسایی را تنظیم کرد؛ مـثلاً  می­توان در یک نیروگاه هسته­ای سخت­گیرانه­ تر عمل کرده و در یک استخر کنترل کمتری اعمال نمود. این قابلیت به سیستم کمک می­کند که حد متناسبی از امنیت و راحتی را در کاربردهای مختلف و برای کاربر نهایی فراهم آورد.

باید به این نکته توجه داشت که هنوز بزرگترین بازار در این زمینه شامل تکنولوژی­ های دیگری مانند ریدرهای RFID اکتیو با استانداردهای اختصاصی هر تولید کننده می ­باشد. مشاهدات ما نشان می­دهد که بخش­های مختلف جامعه جهانی- از جمله بخش­های دولتی، بازرگانی و نهادهای گوناگون- عمدتاً بر محدوده­ وسیعی از تکنولوژی‌ها همچون روش­های تشخیص از طریق امواج رادیویی و ریدرهای RFID اکتیو متمرکز می‌باشند. با این وجود در قاره آسیا میزان توجه به تکنولوژی­های بیومتریکی افزایش یافته است.

تمرکز بر بازارهای دیگر

 در آینده نزدیک می­ توان انتظار داشت که کاربرد تکنولوژی بیومتریک در سرویس­ های دولتی به طور پیوسته رشد نماید. ثبت اطلاعات مدنی، هویت ملی، رای­ گیری و کنترل مرزها از پروژه­های معمولی هستند که به شناسایی هویت نیاز دارند. تکنولوژی ­های بیومتریک و بیومتریک چندگانه، شناسایی بهتری از شخص ایجاد کرده و مهمتر از این، اطمینان می­دهند که یک شخص چندین بار وارد سیستم نخواهد شد. در چنین کاربردهایی، قابل اطمینان بودن و سرعت شناسایی از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

  مدیریت این سیستم ­ها به وسیله نرم ­افزار انجام می­شود که شامل ویژگی­هایی است که برای این کاربردها طراحی شده است؛ مانند ورود به سیستم و خروج از آن، ثبت‌نام از راه دور برای مدیریت هم­زمان چند سرویس و قابلیت انقضا برای دسترسی موقت. 

ما معتقدیم تکنولوژی سنسورهای با انتشار نور، قابلیت بیشتری در تحمل شرایط محیطی (مانند نور پس زمینه) خواهند داشت و دارای یک فرم ظاهری بهتر و کوچکتر خواهند بود.

روش شناسایی عروق انگشت علاوه بر فراهم نمودن دقت، سرعت، دسترسی بالا و کاربرد آسان، به عنوان روشی که امکان تقلب و کپی‌برداری از آن بسیار دشوار است تایید شده است 

زندگی واقعی

برای امکانات و تجهیزاتی که از تکنولوژی بیومتریک استفاده می­ کنند، قابل اطمینان بودن همیشه یک مساله مورد توجه است. به عنوان مثال در یک بیمارستان، شست ­و شوی مکرر دست­ها و خشک یا مرطوب بودن قسمت‌های مختلف دست، باعث ایجاد چالش­ های آماری و ­محیطی در سنسورهای بیومتریک می­شود. برای یک کاربر بسیار خسته کننده است که به دلیل وجود کمی رطوبت و یا آلودگی در دست­هایش قادر به عبور از سیستم­های تایید هویت نباشد.

دوام سیستم‌ها عامل دیگری است که تولید کنندگان سیستم­ های بیومتریکی در پی بهبود آن هستند.

سیستم های کنترل دسترسی با الگوریتم بیومتریک و انعطاف پذیری خاصی که دارند و مزیتهای رقابتی با ظرفیت ذخیره سازی 2200 الگوی اثر انگشت و 30000 عدد کاربر را در حافظه نگهداری و با پورت های قابل دسترس در این دستگاه ها می توان به روز رسانی و همگام سازی زمانی داشت.


دستگاه کنترل دسترسی
دستگاه کنترل دسترسی T-18351 دستگاه کنترل دسترسی T-18351

این دستگاه کنترل دسترسی قابلیت استفاده ازاثر انگشت وکارت RFID راداشته دارای صفحه نمایش لمسی می باشد

دستگاه کنترل دسترسی T-38311

دستگاه کنترل دسترسی T-38311

یک دستگاه کنترل دسترسی  با قابلیت اثر انگشت و کارت RFID بوده  از USB و شبکه پشتیبانی می کند 

 
دستگاه کنترل دسترسی T-18302

دستگاه کنترل دسترسی T-18302

دستگاه حضور وغیاب وکنترل دسترسی T-38761

دستگاه کنترل دسترسی T-38761

این دستگاه با قابلیت تشخیص چهره بوده بصورت اثر انگشت و  کارت RFID استفاده می شود

دستگاه کنترل دسترسی T-10305 

دستگاه کنترل دسترسی و درب باز کن اثر انگشتی T-10305

یک دستگاه کنترل دسترسی و درب باز کن  اثر انگشتی، کارت RFID و پین بوده، دارای صفحه کلید لمسی حرفه ای می باشد 

دستگاه کنترل دسترسی T-10302

دستگاه کنترل دسترسی T-10302

این دستگاه کنترل دسترس با قابلیت اثر انگشت  کارت RFID و پین می باشد 

دستگاه کنترل دسترسی T-11341

دستگاه کنترل دسترسی T-11341

دستگاه کنترل دسترسی با سنسور اثر انگشت ، کارت خوان و پین

دستگاه کنترل دسترسی T-18301

دستگاه کنترل دسترسی T-18301

یک دستگاه کنترل دسترسی با قابلیت اثر انگشت و کارت RFID بوده واز USB وشبکه پشتیبانی می کند

دستگاه کنترل دسترسی T-10101

دستگاه کنترل دسترسی T-10101

یک دستگاه اکسس کنترل ضدآب با قابلیت اثر انگشت و کارت RFID بوده واز usb , شبکه پشتیبانی  می کند، 

دستگاه کنترل دسترسی T-11102

دستگاه کنترل دسترسی T-11102

این دستگاه کنترل دسترسی کارت خوان از USB و شبکه پشتیبانی می کند 

دستگاه کنترل دسترسی T-10141

کنترل دسترسی  T-10141

یک کنترل دسترسی با قابلیت کارت RFID  و رمزعیور می باشد

دستگاه کنترل دسترسی T-10102 

درب باز کن T-10102

یک درب باز کن با قابلیت کارت RFID و پین می باشد 

دستگاه کنترل دسترسی T-18331

دستگاه کنترل دسترسی T-18331

این دستگاه با قابلیت اکسس کنترل بوده بصورت اثر انگشت و  کارت RFID استفاده می شود، 

کنترل دسترسی t-18332

دستگاه کنترل دسترسی T-18332

این دستگاه با قابلیت اکسس کنترل بوده بصورت اثر انگشت و  کارت RFID استفاده می شود ، دارای صفحه نمایش لمسی می باشد. 

دستگاه کنترل دسترسی T-18331

دستگاه کنترل دسترسی T-38768

این دستگاه با قابلیت اکسس کنترل بوده بصورت تشخیص چهره، اثر انگشت و  کارت RFID استفاده می شود.